Het Slim plan 1200 programma

Tijdens het Slim Plan 1200 programma voeg je koolhydraten zoals aardappelen, volkorenpasta of zilvervliesrijst tijdens je avondmaal toe. Per dag eet je drie Coach Nutrition maaltijden, een zuivelproduct, een stuk fruit én een avondmaaltijd van 400 kcal.

Deze 400 kcal avondmaaltijd bestaat uit:
  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht
  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht
  • eén eetlepel olijfolie
  • 175 gram aardappelen, 50 gram volkorenpasta of zilvervliesrijst

Zout, suiker, alcohol en fruit zijn tijdens de avondmaaltijd niet toegestaan.

Een voedzaam dagmenu voor balans

Het Slim Plan programma is zo samengesteld dat jij per dag voldoende voedings-en bouwstoffen binnenkrijgt. Het is daarom belangrijk om je aan het programma te houden. Minder producten of maaltijden eten betekent namelijk niet dat je nóg sneller afslankt. Als je niet alle noodzakelijke voedings- en bouwstoffen binnenkrijgt is dat schadelijk voor je lichaam.

Voorbeeld dagindeling 1200 kcal Slim Plan programma

  • OntbijtCoach Nutrition maaltijd
  • TussendoorFruit
  • LunchCoach Nutrition maaltijd
  • TussendoorCoach Nutrition maaltijd
  • Diner400 kcal maaltijd
  • TussendoorZuivel
  • Ontbijt Coach Nutrition maaltijd
  • Tussendoor Fruit
  • Lunch Coach Nutrition maaltijd
  • Tussendoor Coach Nutrition maaltijd
  • Diner 400 kcal maaltijd
  • Tussendoor Zuivel

Goed om te weten

Neem altijd de 3 Coach Nutrition producten + een zuivelproduct, stuk fruit en een warme maaltijd per dag Zo krijg je alle benodigde voedingsstoffen binnen en voorkom je een hongergevoel. Zorg dat er maximaal 4 uren tussen je maaltijden zit.
Sla geen maaltijden over Als je maaltijden overslaat val je niet sneller af en krijg je te weinig eiwitten binnen. Hierdoor kan o.a. jouw spiermassa verminderen.
Drink minimaal 2,5 liter water Gebruik eventueel de Coach Nutrition drinkmix. Thee of koffie zonder melk of suiker (zoetjes mogen wel) valt niet onder de 2,5 liter water.
Vraag om ondersteuning indien nodig Heb je vragen over je Slim Plan, of extra motivatie en ondersteuning nodig? Neem contact op met je coach via email, telefoon of de chat.

Slim variëren met het 1200 kcal programma

Nu je minder Coach Nutrition producten gebruikt is het belangrijk om goed te variëren. Zo krijg je voldoende voedingsstoffen binnen. Aardappelen, rijst en pasta en de varianten daarop zijn de basiselementen van een gezond en voedzaam voedingspatroon.

Varieer in overleg met je coach met diverse soorten fruit en zuivel. En tijdens je avondmaal met diverse groenten, eiwitten en koolhydraten zoals aardappels, rijst of pasta. Of kies jouw favoriete recepten uit de Coach Nutrition app. Deze zijn precies afgestemd op jouw behoeften. Zo kun je ook met 1200 kcal gezond, lekker en gevarieerd eten.

Dit is er veranderd:
  • In het 800 kcal programma gebruikte je alleen Coach Nutrition producten.
  • In het 900 kcal programma voegde je groente, vlees en vis toe.
  • In het 1050 kcal programma voeg je zuivel en fruit toe.
  • In dit 1200 kcal programma voeg je aardappelen en varianten toe.

Altijd een slim plan op maat

Bekijk ook de andere Slim Plan programma’s. De programma’s zijn bedoeld als richtlijnen: Onze coaches maken altijd een slim plan op maat dat bij jou past.

Bekijk de andere Slim Plan programma’s