Het Slim plan 1650 programma

Tijdens het Slim Plan 1650 programma eet je naast één Coach Nutrition maaltijd nog meer reguliere voeding. Ook verhoog je de calorieën tijdens je avondmaaltijd. Met behulp van je coach en de Coach App krijg je genoeg inspiratie om te variëren. Zo kom je nog dichter bij een gezond en normaal eetpatroon.

Deze 500 kcal avondmaaltijd bestaat uit: (noot = zelfde als 400 kcal)
  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht
  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht
  • eén eetlepel olijfolie
  • 175 gram aardappelen, 50 gram volkorenpasta of zilvervliesrijst

Zout, suiker, alcohol en fruit zijn tijdens de avondmaaltijd niet toegestaan.

Een voedzaam dagmenu voor balans

Het Slim Plan programma is zo samengesteld dat jij per dag voldoende voedings-en bouwstoffen binnenkrijgt. Het is daarom belangrijk om je aan het programma te houden. Minder producten of maaltijden eten betekent namelijk niet dat je nóg sneller afslankt. Als je niet alle noodzakelijke voedings- en bouwstoffen binnenkrijgt is dat schadelijk voor je lichaam.

Voorbeeld dagindeling 1650 kcal Slim Plan programma

  • OntbijtCoach Nutrition smoothie met yoghurt
  • TussendoorVolkoren cracker met halvarine, mager beleg
  • Lunch2 volkoren boterham met halvarine, mager beleg en zuivel
  • TussendoorZuivel en fruit
  • Diner500 kcal maaltijd
  • TussendoorEiwitrijk tussendoortje
  • Ontbijt Coach Nutrition smoothie met yoghurt
  • Tussendoor 1 Volkoren boterham met halvarine en mager bele2
  • Lunch 2 volkoren boterham met halvarine, mager beleg en zuivel
  • Tussendoor Zuivel en fruit
  • Diner 500 kcal maaltijd
  • Tussendoor Eiwitrijk tussendoortje

Goed om te weten

Let op: Neem al je voeding zoals hierboven beschreven! Het is belangrijk om zowel de kcal als de koolhydraten te verhogen. Zorg dat er maximaal 4 uren tussen je maaltijden zit.
Sla geen maaltijden over Als je maaltijden overslaat val je niet sneller af en krijg je te weinig eiwitten binnen. Hierdoor kan o.a. jouw spiermassa verminderen.
Drink minimaal 2,5 liter water Gebruik eventueel de Coach Nutrition drinkmix. Thee of koffie zonder melk of suiker (zoetjes mogen wel) valt niet onder de 2,5 liter water.
Vraag om ondersteuning indien nodig Heb je vragen over je Slim Plan, of extra motivatie en ondersteuning nodig? Neem contact op met je coach via email, telefoon of de chat.

Slim variëren met het 1650 kcal programma

Nu je steeds dichter bij je normale voedingspatroon komt is het belangrijk om gezond en goed te variëren. Zo krijg je voldoende voedingsstoffen binnen. Bekijk hieronder hoe je kunt variëren met de diverse maaltijden en overleg met je coach. Je coacht helpt je om een goede balans te vinden.

Dit is er veranderd:
  • In het 800 kcal programma gebruikte je alleen Coach Nutrition producten.
  • In het 900 kcal programma eet je groente, vlees en vis tijdens je avondmaaltijd.
  • In het 1050 kcal programma voeg je zuivel en fruit toe.
  • In het 1200 kcal programma voeg je aardappelen en varianten toe.
  • In het 1350 mag je ook brood en brood varianten eten.
  • In het 1500 kcal programma varieerde je met broodbeleg.
  • In dit 1650 kcal programma eet je 1 Coach Nutrition maaltijd en verhoog je de kcal tijdens het avond eten.

Altijd een slim plan op maat

Bekijk ook de andere Slim Plan programma’s. De programma’s zijn bedoeld als richtlijnen: Onze coaches maken altijd een slim plan op maat dat bij jou past.

Bekijk de andere Slim Plan programma’s