Het Slim plan 1350 programma

Tijdens het Slim Plan 1350 programma bouw je de Coach Nutrition producten nog meer af en eet je meer reguliere voeding. Met behulp van je coach en de Coach App krijg je genoeg inspiratie. Per dag eet je 2 Coach Nutrition maaltijden, een zuivelproduct, een stuk fruit én een avondmaaltijd van 400 kcal.

Deze 400 kcal avondmaaltijd bestaat uit:
  • 250 gram groente of rauwkost, onbereid gewicht
  • 125 gram mager vlees, kip, vis of vleesvervangers, onbereid gewicht
  • eén eetlepel olijfolie
  • 175 gram aardappelen, 50 gram volkorenpasta of zilvervliesrijst

Zout, suiker, alcohol en fruit zijn tijdens de avondmaaltijd niet toegestaan.

Een voedzaam dagmenu voor balans

Het Slim Plan programma is zo samengesteld dat jij per dag voldoende voedings-en bouwstoffen binnenkrijgt. Het is daarom belangrijk om je aan het programma te houden. Minder producten of maaltijden eten betekent namelijk niet dat je nóg sneller afslankt. Als je niet alle noodzakelijke voedings- en bouwstoffen binnenkrijgt is dat schadelijk voor je lichaam.

Voorbeeld dagindeling 1350 kcal Slim Plan programma

  • OntbijtCoach Nutrition maaltijd
  • TussendoorVolkoren cracker met halvarine, mager beleg en fruit
  • Lunch1 volkoren boterham met halvarine, mager beleg en zuivel
  • TussendoorCoach Nutrition maaltijd
  • Diner400 kcal maaltijd
  • Tussendoor1 volkoren cracker met halvarine, mager beleg en zuivel
  • Ontbijt
    Coach Nutrition maaltijd
  • Tussendoor

    Fruit
  • Lunch
    1 volkoren boterham met halvarine, mager beleg en zuivel
  • Tussendoor
    1 volkoren cracker met halvarine, mager beleg en zuivel

  • Diner

    400 kcal maaltijd
  • Tussendoor
    1 volkoren cracker met halvarine, mager beleg en zuivel

Goed om te weten

Let op: Neem al je voeding zoals hierboven beschreven! Het is belangrijk om zowel de kcal als de koolhydraten te verhogen. Zorg dat er maximaal 4 uren tussen je maaltijden zit.
Sla geen maaltijden over Als je maaltijden overslaat val je niet sneller af en krijg je te weinig eiwitten binnen. Hierdoor kan o.a. jouw spiermassa verminderen.
Drink minimaal 2,5 liter water Gebruik eventueel de Coach Nutrition drinkmix. Thee of koffie zonder melk of suiker (zoetjes mogen wel) valt niet onder de 2,5 liter water.
Vraag om ondersteuning indien nodig Heb je vragen over je Slim Plan, of extra motivatie en ondersteuning nodig? Neem contact op met je coach via email, telefoon of de chat.

Slim variëren met het 1350 kcal programma

Nu je minder Coach Nutrition producten gebruikt is het belangrijk en gezond om goed te variëren. Zo krijg je voldoende voedingsstoffen binnen. Volkorenbrood en crackers zijn daar onderdeel van. Ze bevatten veel voedingsvezels, vitaminen en mineralen. Bekijk hieronder hoe je kunt variëren met brood en overleg met je coach.

Dit is er veranderd:
  • In het 800 kcal programma gebruikte je alleen Coach Nutrition producten.
  • In het 900 kcal programma voegde je groente, vlees en vis toe.
  • In het 1050 kcal programma voeg je zuivel en fruit toe.
  • In het 1200 kcal programma voeg je aardappelen en varianten toe.
  • In dit 1350 mag je ook brood en brood varianten eten.

Altijd een slim plan op maat

Bekijk ook de andere Slim Plan programma’s. De programma’s zijn bedoeld als richtlijnen: Onze coaches maken altijd een slim plan op maat dat bij jou past.

Bekijk de andere Slim Plan programma’s